Brood en Spel

Brood en Spel Pop-up Ontbijtcafé

Een idee dat voortborduurt op de Creatiesessies die op diverse plaatsen al georganiseerd worden door Stichting Werklust. Sessies waardoor mensen - Hartwerkers - ondersteund worden bij het waar maken van en betekenis geven aan hun dromen of ideeën.

www.broodenspel.nl

Wij - Frank, Hennita en Janette -  zijn elkaar tegengekomen tijdens een creatiesessie, terwijl we alle drie midden in een zoektocht zaten naar wat onze droom is, onze betekenisvolle plek in de samenleving. We waren zo enthousiast dat we het idee van de Creatiesessies omarmd hebben.

We organiseren de sessies (SPEL) tijdens het ontbijt (BROOD) om te onderstrepen dat de dag dan nog vele mogelijkheden heeft. Hoewel we er óók van overtuigd zijn dat je op elk moment in je leven achter nieuwe mogelijkheden aan kunt gaan. In het Ontbijtcafé heb je de mogelijkheid om spelenderwijs en in verbinding met anderen, mensen te ontmoeten die dit ook belangrijk vinden en graag hun steentje bijdragen aan jouw of hun eigen ontwikkeling.

Wat is een Creatiesessie? Eigenlijk een soort mee-spreek bijeenkomst, waar iemand zijn of haar idee, vraag of droom inbrengt en daarop bevraagd wordt door een groep mensen die belangeloos hun kennis, talent of netwerk willen inbrengen om iemand verder op weg te helpen. Een groep mensen die zich misschien óók willen laten inspireren door de dromen van anderen.

We hebben onze sessies gepland op de volgende data:

• 31 januari 2018
  • 28 februari 2018
  • 28 maart 2018
  • 25 april 2018
  • 23 mei 2018
  • 20 juni 2018

Als je zin hebt om mee te praten, je wilt je aanmelden of je hebt een vraag, dan zijn wij te bereiken via e-mail: fwpbrouwer@gmail.com, telefoon: 06-15066051 of kijk op onze website www.broodenspel.nl voor aanvullende informatie.

Je bent meer dan welkom!

Hennita, Janette en Frank